Den klassiske trenden som virker mer urban enn klassisk når den blir frisket opp med gule og knallrosa nyanser. De grafiske mønstrene, typografier og det lyset treet skaper struktur og livlighet.
CEWE tilbyr et stort utvalg av personlige fotogaver. Uansett om det er på krus, t-skjorter eller deksler til smarttelefoner, så blir ethvert bilde unikt med våre designtrender. Med ditt favorittbilde og design blir de personlig designede dekslene til smarttelefonen eller nettbrettet ditt mer enn bare beskyttelse.
Sarah Asche, CEWEs kreativ-ekspert
En kalender tegnet på veggen med tavlekritt. Et nytt bilde hver dag. Minner fra mitt "Happy Life", og neste måned kommer det flere nye bilder.
Enda et tips: Hvis du grunner veggen med magnetfarge kan du enkelt henge bilder og notater opp med magneter.
Hvordan oppstår egentlig nye trender?
Hvis vi visste det ville vi vært rike. Trender oppstår på mange forskjellige måter. De skapes av trendbyråer, oppdages av trendspeidere og samles i internasjonale stilguider. Trender oppstår ikke bare i et designstudio, ofte oppdages de først på gaten. Først når det er dannet et generelt mønster kan man si at det er snakk om en "ekte" trend.
Alle nye trender oppstår når noe blir for ensformig. Det vante blir kjedelig og søken etter noe nytt starter. Trender og trendfarger bestemmes først og fremst i moteverdenen og sprer seg deretter videre til andre bransjer.
En trend blir mainstream på sitt mest populære og dør ut etter det.
Hvordan ser trendanalysen ut?
Trender finnes over alt, utfordringen er å se dem i god tid.
Derfor er det vår oppgave å undersøke hva som er moderne hva angår farger, designer og stiler. Hver dag holder vi øyne og ører åpne på blogger og i magasiner, og følger med på hva som rører seg på gaten og messer i de moderne metropolene.
På den måten kan vi se de siste trender, analysere deres effekt på våre designer og forutsi hva som skal skje i fremtiden. Deretter blir trendene overført til våre produkter med hjelp av CEWEs designteam, før de blir gjort tilgjengelig for våre kunder.