Aktuell informasjon fra CEWE Japan Photo


Hos CEWE Japan Photo gjør vi alt for å beskytte våre medarbeidere og produsere dine bildeprodukter på en sikker måte. Vi tar alle forholdsregler, og gjør alt vi kan for at dette ikke skal påvirke deg som kunde.

Kort og godt betyr det at:

  • Du kan få tak i vår kundeservice i de vanlige åpningstidene
  • Vi produserer produktene dine i samme høye kvalitet som alltid.
  • Vi leverer CEWE bildeprodukter, kamera og utstyr raskt og fleksibelt som vanlig.

Husk at du også kan velge en alternativ leveringsadresse når du bestiller bildeproduktene dine. På denne måten kan du enkelt glede en annen med en personlig gave.

På denne siden besvarer vi ofte stilte spørsmål. Dersom du ikke har fått svar på det du lurer på, så kan du kontakte vår kundeservice på:
Chat via nettsiden
E-post: kundeservice@japanphoto.no
Tlf: 66 82 26 60

Viktigst av alt: Pass på hverandre!

Med vennlig hilsen
CEWE Japan Photo



FAQ - CEWE Bildeprodukter

  • Kan jeg fortsatt legge inn en bestilling?
    Hos CEWE har vi 13 produksjonssteder rundt omkring i hele Europa. Det betyr at selvom et produksjonssted blir nødt til å stenge helt eller delvis, så kan en av de andre produksjonsstedene overta, produsere og sende påbegynte ordre. I alle våre produksjoner har vi akkurat nå en skiftordning for å minimere risikoen for våre medarbeidere. Med dette og mange andre tiltak, gjør vi alt for å beskytte våre medarbeidere og sørge for at du fremdeles kan få bildeproduktene dine.

    Vårt gratis bestillingsprogram er fortsatt fullt tilgjengelig for nedlasting til PC/Mac, via nettleseren og som app til mobilen din. Du kan fremdeles bestille alle våre produkter.
  • Kan jeg forvente lengre leveringstid?
    Vi produserer og leverer som normalt, men vi anbefaler deg å velge hjemlevering akkurat nå.

    Se aktuell status hos våre distribusjonspartnere her: PostNord her og Bring her
  • Kan jeg fremdeles hente min ordre i butikk?
    Det er fremdeles mulig å hente bestillingen din i en av våre butikker. Oppdaterte åpningstider for alle butikkene finner du her
    Du kan lese mer om henting i butikk her.
    Hold deg oppdatert på vår aktuelle leverings- og produksjonssituasjon gjennom våre nyhetsbrev. Meld deg på her

FAQ - Kamera og utstyr

  • Kan jeg forvente lengre leveringstid?
    Vi pakker og leverer ordre med lagerførte produkter fortløpende. Pr dags dato har vårt lager ingen forsinkelser. Vi har gratis frakt på ordre over 499,- sendt med klimanøytral servicepakke.

    Ordre med bilderammer produseres fortløpende på fabrikken. Fabrikken har redusert stab og man må påregne lenger leveringstid.
    Ordre med ikke lagerførte varer eller på fjernlager, vil vi ta kontakt for estimert leveringstid.
  • Kan jeg fremdeles hente min ordre i butikk?
    Du kan fremdeles bestille nettordre med levering til butikk. Det har blitt innført reduserte åpningstider i en rekke butikker.
    Oppdaterte åpningstider for alle butikkene finner du her.